27 kwietnia

POD SKÓRA - Agata Czykierda - Grabowska

Z Agatą jest tak, jak z tytułem jej najnowszej książki. Jak raz ci wlezie POD SKÓRĘ, to już tam zostanie na zawsze. Historii Oskara i Ady nie da się zapomnieć. Początek tak intryguje, że książkę pochłania się prawie na raz. Cudowna, tragiczna, ale i dająca nadzieję.




Tytuł: Pod skórą
Autor: Agata Czykierda - Grabowska
Wydawnictwo: self publishing
Ilość stron: 384

Oskar po tragicznych wydarzeniach, od kilku lat jest na uboczu. Odsunął się nawet od swoich najlepszych przyjaciół, bliźniaków Ady i Adriana. Gdy samotność zaczynała go pochłaniać, postanowił wyjechać do Niemiec. Rok spędzony za granicą, wcale nie poprawił sytuacji. Wręcz przeciwnie, doszła jeszcze tęsknota za matką, którą zostawił kompletnie samą.

Zerwana przyjaźń siedzi zadrą w ich sercach, niewyjaśnione sprawy, niedopowiedzenia uwierają. Ada poszła na studia a Oskar zatraca się w pracy. Każde z nich próbuje żyć swoim życiem, jednak tak silna więź, trafia się raz na całe życie i nie da się o niej zapomnieć.

Sytuacja staje się napięta gdy spotykają się w klubie, w którym dorywczo pracuje Oskar. Targające nimi emocje szaleją między nienawiścią, niepewnością a pożądaniem. Bo jak poradzić sobie z tym wszystkim, co spychało się do tej pory w otchłań zapomnienia.


Czytając WSZYSTKIE TWOJE MARZENIA, czegoś mi brakowało. Historia była zdecydowanie za krótka i przez to jakby nie wszystko zostało powiedziane. POD SKÓRĄ jest idealna, wręcz doskonała. Bohaterowie jak zawsze są dopracowani i zwyczajnie dają się lubić. Mieszanka uczuć odpowiednio wyważona, wydarzenia nie pędzą, tylko suną spokojnie swoim rytmem. A do tego ta muzyka... coś cudownego.

Bo zapomniałam wam powiedzieć, że największą pasją Ady jest taniec. Dziewczyna słysząc muzykę nie jest wstanie wystać choćby chwili spokojnie. Znając piosenki możemy oczami wyobraźni śledzić każdy jej ruch. Dlatego na końcu znajdziecie listę tytułów, przygotujcie je sobie wcześniej a czytanie będzie jeszcze przyjemniejsze.

Ciężko mi się pisze o książkach Agaty, bo wszyscy wiedzą, że ja kocham wszystko, co wychodzi spod jej pióra. Bo jak słowami opisać coś, na co niecierpliwie czekam i co czytam jednym tchem? Jeśli szukacie czegoś lekkiego, świetnie napisanego i dającego do myślenia to koniecznie sięgnijcie po POD SKÓRĄ, a potem po kolejne książki autorki.


Lista piosenek:

Alan Walker - Faded
Carlos Vives & Wisin - Nota de Amor
Paloma Faith - Leave While I'm Not Looking
The Fray - Fall Away
Hurts - Wings
Enrique Iglesias - Bailando
Kings of Leon - Cold Desert

2 komentarze:

  1. Uwielbiam książki tej autorki! :D "Pod skórą" mi się bardzo podobało, ale chyba nie przebiło w mojej ocenie "Wszystkich twoich marzeń" :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja największy sentyment mam do "Jak powietrze" bo czytałam je jako pierwsze. Następne w kolejności jest "Kiedy na mnie patrzysz" za cudownego Aleksandra ;) Liczę, że "Adam" nas też powali na kolana :D

      Usuń