27 czerwca

Bookhaul mini CZERWIEC

Dziś tak szybciutko, mam dla was mini bookhaul. Mini bo z dwóch paczek wyszło tylko 15 książek do podziału na 7 osób. Sami więc widzicie, że nie ma tego dużo, ale to już drugi haul w tym miesiącu. Pierwszy, zdecydowanie większy znajdziecie TU.



Pierwsza dotarła do mnie paczka od Moniki Magoskiej - Suchar i Sylwii Dubieleckiej, autorek Klątwy Przeznaczenia. Ja już swój egzemplarz miałam, przeczytałam i wiecie, że jestem zachwycona. Więc nie mogło być inaczej, żebym nie poleciła tej cudownej cegiełki moim znajomym. Jednak to czego nie wiedzieli, to fakt, że dostaną książki z dedykacją i autografem ;) Taka mała niespodzianka :)


Tak, tak kochani. Wy też możecie mieć taką perełkę z dedykacją i do tego w baaardzo dobrej cenie :) Wystarczy wysłać wiadomość do dziewczyn na ich oficjalnym fanpage'u i w wiadomości zwrotnej otrzymacie więcej szczegółów :) A dedykacje są cudowne ;) Monia, Sylwia LOVE YOU  


Druga paczucha jest z znanego wam już Czytam.pl a winowajcą tego zamówienia jest pewna książka, której data premiery była zmieniana, ku naszej wielkiej rozpaczy, kilkukrotnie.


Ten pan z niebieskiej okładki jest właśnie w/w winowajcom ;) Druga część serii MMA Fighter, oj będzie gorąco ;)




Jak wiecie z poprzedniego bookhaula, zaopatrzyłam się w serie Driven i jak mam zacząć czytać nie mając kontynuacji - nawet jeśli dotyczy ona innych bohaterów ;) Cała seria to mój TBR na lato, ale o tym następnym razem :)


 A tak prezentuje się ten maleńki stosik :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz