23 maja

WSZYSTKIE TWOJE MARZENIA - Agata Czykierda - Grabowska

Są tacy autorzy, którzy tworzą tak sympatycznych bohaterów, że kochasz ich od pierwszej strony. Są tacy autorzy, którzy nie potrzebują fajerwerków by zwrócić na swoje książki uwagę. Są tacy autorzy, przez których książki się płynie. I jest Agata Czykierda - Grabowska, która łączy to wszystko co najlepsze.



Tytuł: Wszystkie twoje marzenia
Autor: Agata Czykierda - Grabowska
Wydawnictwo: OMG Books
Ilość stron: 384


Kamil zaczynając studia, przeprowadza się do Warszawy. Mimo iż ma w stolicy brata i jego dziewczynę, którzy są dla niego dużym wsparciem, nie może się odnaleźć w nowym miejscu. Zrezygnowany wychodzi z baru studenckiego i spotka małe, głośnie, ciemnowłose tornado. Maja z ogromną, jak na tak drobną istotę, zaciętością wyzywa i kopie swój samochód, który śmiał się rozkraczyć nieopodal akademika. Dziewczyna w furii wpada na pomysł by zrzucić auto z mostu do Wisły. 

Tak poznajemy naszych bohaterów. Dwoje sympatycznych studentów mieszkających w tym samym akademiku, którzy spotykają się w tak nietypowych okolicznościach - to musi zaiskrzyć. I iskrzy tak, że żar zalewa serducha młodych ludzi, jednak Maja już na początku stawia warunek. Kuba nie może się w niej zakochać.

Nie będę się kryła z tym, że Agata należy do grona moich ukochanych autorek i przeczytałam wszystko co napisała i jest dostępne. Jednak nie podchodzę do jej twórczości bezkrytycznie. Po przeczytaniu WSZYSTKICH TWOICH MARZEŃ mam pewien niedosyt, czegoś mi brakuje. Książka ta jest krótsza od dwóch poprzednich (KIEDY NA MNIE PATRZYSZ, JAK POWIETRZE) o 100 stron. I to jest chyba jej największa wada. Bo gdy zżyjemy się z bohaterami i chcemy im towarzyszyć w jeszcze większej liczbie przygód, dochodzimy do ostatniej strony i ... no właśnie. Zostaje pustka i żal, że książka się skończyła.


A teraz zdradzę wam małą tajemnicę (chodź pewnie fani autorki od dawna o tym wiedzą), Agatka pisze też opowiadania, które publikuje na swoim drugim blogu Follow your white rabbit. Znajdziecie tam między innymi historię brata Kamila - Kuby i jego dziewczyny Leny a także kilka innych smacznych kąsków, ale nie będę wam psuła zabawy. Zajrzyjcie koniecznie.

Książki Agaty Czykierdy - Grabowskiej są jak zastrzyk endorfin. Jak pozytywna fala, która nas zalewa bez ostrzeżenia. Jak słońce, które rozgrzewa nasze serducha. Dwie pierwsze jej książki czytałam w styczniu i na tych kilka magicznych chwil zapomniałam, że za oknem leży śnieg i jest zimno. Czytając je teraz, gdy jest coraz cieplej, dostajemy dodatkowego kopa i motywację by spełnić także wszystkie swoje marzenia ;) Serdecznie polecam.


2 komentarze:

  1. Ja jestem zakochana w tej książce od pierwszych stron i po prostu brakuje mi słów, żeby wyrazić jak jest piękna :) Jest niczym ciepły kocyk otulająca serducho :) ... i w ogóle gdzie są tacy faceci ja się pytam? :D Wczoraj kupiłam "Jak powietrze" i nie wątpię, że będzie tak samo dobra :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No takich facetów to faktycznie trzeba tylko ze świecą szukać. A w sumie i tak nie ma gwarancji, że się znajdzie 😉 Ja zaczynałam od 'Jak powietrze', po 100 stronach już wiedziałam, że przeczytam wszystko co autorka napisze 😊 Koniecznie przeczytaj też 'Kiedy na mnie patrzysz' bo tam jest cudowny Aleksander i opowiadania na blogu bo są po prostu boskie 😊

      Usuń