02 kwietnia

W 80 książek dookoła świata z Martą Mrowiec - wyzwanie książkowe

Kocham podróże i jak tylko zobaczyłam to wyzwanie to bardzo mi się spodobało :) Autorką tej niesamowitej podróży jest Marta Mrowiec z bloga Na regale. Kto dołączy i też podejmie się wyzwania?


Zasady są bardzo proste, czytamy książki autorów pochodzących z 80 wybranych krajów :) Jeśli chcecie wiedzieć więcej to odsyłam was do bloga autorki i wpisu na ten temat W 80 książek dookoła świata. Znajdziecie w nim też listę tytułów jakie Marta ma w planach przeczytać :)

Ja swojej listy jeszcze nie mam, ale mam to wyzwanie na uwadze od początku roku :) Jak coś przeczytam to będę to tu oznaczać :)


Albania

Afganistan

Alaska

Algieria

Angola

Arabia Saudyjska

Argentyna

Australia

Austria - 04.2018
Andreas Gruber - 48

Belgia

Białoruś

Brazylia

Bułgaria

Chile

Chiny

Chorwacja

Cypr

Czechy

Dania

Dominikana

Ekwador

Estonia

Finlandia

Francja

Ghana

Grecja

Gruzja

Gwatemala

Hiszpania

Holandia

Indie

Iran

Irlandia

Islandia

Izrael

Japonia

Kanada

Kazachstan

Kenia

Kolumbia

Lichtensztajn

Litwa

Łotwa

Macedonia

Malezja

Maroko

Meksyk

Mongolia

Mozambik

Niemcy

Norwegia

Nowa Zelandia

Paragwaj

Pakistan

Peru

Polska - 01.2018
 Aneta Jadowska - Trup na plaży i inne sekrety rodzinne

Portugalia

Rosja

RPA

Rumunia

Serbia

Słowacja

Słowenia

Stany Zjednoczone - 02.2018
 Michael Grumley - Przełom

Syria

Szwajcaria

Szwecja

Turcja

Uganda

Ukraina

Urugwaj

Wenezuela

Węgry

Włochy

Wielka Brytania

            Anglia - 04.2018
Jenson Button - Życie na maksa 

            Szkocja

            Walia

            Irlandia Północna

Wietnam

Zambia
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz