18 sierpnia

Zakupy i plany czytelnicze na sierpień 2018

Zmiany, które powolutku wprowadzam na blogu, skutkują też zmianami w lekturach, które planuje przeczytać. W sierpniu zebrałam kilka książek, które powinny rozwinąć i usystematyzować moją wiedzę i plany. Ciekawi co i dlaczego kupiłam?

blogowanie, biznes online, zarządzanie czasem

Na początek zamówiłam książkę "Jak zostać Panią Swojego Czasu. Zarządzanie czasem dla kobiet" i do tego ten piękny, różowy Planer Pełen Czasu. Autorką i książki i planera jest Ola Budzyńska, prowadząca bloga Pani Swojego Czasu. Uwielbiam Olę, jej poczucie humoru i ogromny optymizm. Przesłuchałam jej wszystkie podcasty (nawet po 3 razy ;) ), regularnie przeglądam bloga i zaglądam na jej media społecznościowe. Zawsze poprawia mi humor i pokazuje, że można żyć tak, by wypełniać swoje obowiązki i jeszcze mieć czas na pasje. A ponieważ mi bardzo przydałoby się zorganizować, doszłam do wniosku, że przyszła pora by zapoznać się z jej książką. Jednak najbardziej nie mogę się doczekać, jak zabiorę się za planowanie w tym różowym cudeńku (jakby komu nie odpowiadał różowy to grafitowy też jest).

Planer pełen czasu, Ola Budzyńska, Jak zostać pania swojego czasu, zarządzanie czasem

Następnie zamówiłam dwie książki Pawła Tkaczyka. Autora możecie kojarzyć z jego bloga. Na razie Paweł wydał trzy książki. Ja mam "Zakamarki marki" i "Grywalizację", ale w najbliższym czasie chcę skompletować je wszystkie. 

Paweł Tkaczyk, biznes online, marketing

Dlaczego chce je przeczytać? Wydaje mi się, że jak już się mamy za coś zabierać, to wypadało by, to zrobić od początku dobrze. Ja już pierwszy etap blogowania mam za sobą. Różnie było, ale zawsze jednego byłam pewna. Mianowicie, że chcę blogować, chcę się dzielić z Wami wartościowymi informacjami i pokazywać Wam fajne miejsca. Mam nadzieję, że te dwie pozycje dopełnia i usystematyzują wiedzę, która już mam.

Paweł Tkaczyk, biznes online, marketing

Kolejna książka to "Szczęście w poszukiwaniach" autorstwa Chris'a Guillebeau, którego możecie bardziej znać z książki "Niskobudżetowy startup". Dlaczego zakupiłam akurat ten tytuł? Po pierwsze, ale nie najważniejsze, autora mocno poleca Michał Szafrański z bloga Jak oszczędzać pieniądze. Drugi powód to podtytuł książki "Znajdź cel, który nada sens twojemu życiu". Ja bardzo, bardzo długo nie wiedziałam co chce w życiu robić. Teraz wiem, ale dalej ciężko obrać mi jeden cel. Mam nadzieję, że ta lektura to zmieni.

Chris Guillebeau, Niskobudżetowy startap, cel, nadaj życiu sens

Ostatnie dwie pozycje pochodzą z wydawnictwa Altenberg. Zamówiłam "Włam się do mózgu" Radka Kotarskiego i "W to mi graj!" autorstwa Joanny Glogazy. W sierpniu planuję włamać się do własnego mózgu i nauczyć się, jak się uczyć ;) Radek udowodnił, że te metody są skuteczne. Dzięki nim, nauczył się języka szwedzkiego w 6 miesięcy, na dowód ma państwowy certyfikat - szczegóły tu. Natomiast po "W to mi graj!" sięgnę we wrześniu, przed urlopem.

Radek Koterski. Altenberg, jak się uczyć

Kupując książki z wydawnictwa Altenberg, fundujecie posiłku dla niedożywionych dzieci. Jedna książka = jeden posiłek. Wy dostajecie ciekawą pozycję, a dzieciaki pełnowartościowy posiłek. Więcej na ten temat tu.
Joanna Glogaza, Altenberg, zabawy, gry towarzyskie

Tak wyglądają moje plany czytelnicze na sierpień, ale nie martwcie się, nie zrezygnowałam z beletrystyki. W moim koszyku już czeka kilka lżejszych pozycji. A Wy jakie macie plany?

Zaczytanego sierpnia robaczki :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz